BILD1526

17 november 2009 - Sydney, Australië

BILD1526

Deze foto werd gemaakt op 17 november 2009 in Sydney, Australië.

1 Reactie

  1. oma Dyna:
    17 november 2009
    Alle mensen. Wat een verslag!!We kunnen helemaal meeleven. Jullie beleven wat hoor! En dan de manier om verslag te dóén. Ik zat bijna in het busje. Ik vind het maar prachtig. En dat jullie zo genieten! Australie moet schitterend zijn. Toch nog wat gemist op mijn vele reizen. Maar ik gun het jullie van harte hoor. Geniet nog maar een maandje.er komt nog meer moois!
    Lieve kussen van oma Dyna