Een week voor vertrek!
2 september 2009
Jawel, het is nu echt bijna zover! Na maaaaaandenlange voorbereiding ("kuch") gaat de reis rond de wereld eindelijk over een week van start! De afgelopen maanden stonden voornamelijk in het teken van werken en sparen, maar nu is het tijd om vakantie te vieren en het zuurverdiende geld te laten rollen!
De laatste feestjes zijn gehouden, alle benodigde spulletjes zijn in huis gehaald, tickets zijn binnen, verzekering is rond en visa zijn geregeld.. Kortom: We kunnen weg! Rosita en ik zijn er helemaal klaar voor!
Uiteraard willen we jullie graag op de hoogte houden van onze avonturen en verhalen, daarom dit reisblog. Hopelijk vinden we tijd om regelmatig foto's en verhalen te plaatsen, zodat jullie precies (noujaa.. precies.. ;)) weten wat we uitspoken!
Je hoort van ons! We will miss you!!
xxx

Dit weekend wordt er natuurlijk nog uitgebreid afscheid genomen, maar hier alvast een berichtje op jullie blog om jullie ene heeeeele gave, leuke, gezellige, mooie, fantastische, geweldige, om nooit meer te vergeten reis wensen!! :)
En als t nodig is, hou ik deze site wel een beetje wakker en up to date ;)
Liefs Xx.
wow wat gaat de tijd toch snel, kan me nog herinneren dat je bij ons at en over je verre reis vertelde, maar nu is het al bijna zover.
ik zou eigenlijk nog langskomen in Zeeland deze zomer, maar heb het zooo ontzettend druk gehad met het schrijven van mijn scriptie, ben ik nog steeds hard mee bezig, 16 sept inleveren :s
en ik heb een baan! ben aangenomen bij SNP in Nijmegen.
sorry dat we laatste tijd zo weinig contact hebben gehad :$
nou meis een hele goede reis gewenst voor jullie beide, en maak maar veel plezier en veel foto's!
en ik ga al je verhalen zeker lezen.
Als je terug bent, spreken we dan snel keertje af om bij te kletsen ;)
dikke kus
xxx Deb
veel reisplezier:) en geniet ervan!
xxx uit Italie!
't was gezellig gistermiddag hè? Nu nog 2 dagen thuis, nou ja, thuis? en dan kan je er samen met Rosita aan beginnen. Sterkte met afscheid Manon en de familie en geniet er van!!!!!!!Stijwe pakkertjie OMA