Loving The New York Life!
16 september 2009 - New York, New York, Verenigde Staten
Hoii lieve familie en vrienden!
Allereerst natuurlijk hartelijk bedankt voor alle reacties, echt helemaal super! :D Al die lieve berichtjes doet ons echt supergoed! We missen jullie namelijk ook allemaal!!!
Het wordt deze keer een kort berichtje want Internetten is hier duur.. ik hoop in San Fran een beetje foto's te kunnen uploaden, zodat jullie ook wat beeldmateriaal bij de verhalen hebben ;) Daar schijnt Internet in de meeste gevallen echt gratis te zijn..
Afijn.. de afgelopen dagen waren gelukkig zonnig.. heerlijk! We hebben veel gedaan en toch komen we ook altijd tijd tekort om alles te doen wat we willen doen.. ;)
Even een paar hoogtepunten:
Zondag 13 September Willem-Alex en Maxima gezien.. en een concert van Ellen ten Damme gezien.. echt gaaf! :D Ohja, stond ook nog foto's te maken van het koninklijk paar terwijl Peter vd Horst (van RTL Boulevard) gewoon naast me stond! Te gaaf gewoon!
Uhmm.. verder een aantal leuke buurtjes gezien.. Gechilled in Central Park, gechilled in een ander parkje vol met studenten (lekker met een boekje in de zon, optimaal vakantiegevoel!!), Little Italy bezocht waar een soort braderie aan de gang was, ook fantastisch.. en verder alles gezien wat we moeten zien: Times Square, Vrijheidsbeeld, Empire State, de verschillende shoppingstreets..
Ooohjaaa... ook supercool was dat een block verder dan waar wij zaten te eten, Mister Barack Obama himself zat te lunchen! Allemaal hectiek, mensen voor hekken, alles afgezet.. supercool toch! Helaas Mr. President niet gezien.. :( Wel belandden we een uurtje later midden op de set van Sex & the City 2 :D Opeens werd er vanalles naar ons geroepen en werden we tegengehouden, want er werd een scene opgenomen voor Sex & The City.. Ook al zoiets geks! Er gebeurt elke dag wel wat hier! Fashionweekje hier, MTV Awards daar.. In New York gebeurt het allemaal!!
Het gaat allemaal goed met ons, we genieten!! Morgen een dagje Atlantic City want we zijn New York nu wel een beetje beu (het weer is vandaag ook weer wat minder).. en daarna kunnen we ons langzaam klaarmaken voor San Francisco.. Hebben we ook al heel veel zin in!!!
Tot snel iedereeen en we zien jullie reacties graag tegemoet.. Helaas geen tijd om iedereen persoonlijk terug te mailen.. maar we denken veel aan julliee!!
Met liefs en veel kusjes
Rose en Kim

Merk wel dat jullie het goed naar jullie zin hebben, fijn om te lezen.
Het enige wat ik kan zeggen is . ENJOY & HAVE LOTS OF FUN
Dikke kus JuR
jullie hoeven de SATC tour niet eens meer te doen, zitten er al midden in ;)
Sarah Jessica Parker nog gezien, of iemand anders?
cool ook dat Obama zoo dicht in de buurt was :D
jammer dat je hem niet gezien hebt
ja er is nu veel te doen, fashionweek, MTV awards, en ons koninklijk paar dat daar was
heel veel plezier meis!!
dikke kus
xxx Deb
Wat klinkt het allemaal super gaaf zeg :D Wat fijn ook dat het prima gaat met zn tweetjes en dat je je draai kunt vinden in New York. If you can make it there, you can make it everywhere!! ;)
Dus dat belooft nog wat voor jullie verdere reis,
veel plezier!
Kus kus
Ik maar denken waar blijven die berichten.. had me toch aangemeld voor jullie site. Blijkbaar niet goed want hier staat al een heel verhaal en ik wist van niks! ;)
Klinkt echt super allemaal! Lijkt me geweldig daar :D Ben benieuwd naar de foto's. Ik hou jullie in de gaten :)
Liefs
Wat een geweldig verhaal weer! :D Echt ongelooflijk, hoe krijgen jullie het voor elkaar om al die gekke, bijzondere en geweldige dingen allemaal mee te maken?? :D ;) Echt iets voor jullie natuuurlijk .. ;) :P
Goed om te lezen dat je al zoveel hebt gezien en gedaan, je maakt het allemaal echt mee nu!! :D
Ik zie je mailtje wel tegemoet, je weet wat ik gezegd heb he.. je zit niet aan de andere kant van de wereld om elke dag tegen een computerscherm aan te kijken! ;)
Geniet ervann meideen!! :D
Liefs en dikke kus!
Manon
Weer een geweldig verhaal om te lezen, en ja rose it is just you;)....
zoals het verteld wordt, maar gewoon lekker genieten en zoveel mogelijk sfeer meepakken
liefssssss
Echt super vet wat jullie allemaal beleven!!! Ook echt een actie om op de set te komen van SatC 2 ;)
Nog heel veel plezier tijdens de rest van de reis :)
Groetjes
Groeten van Boekie
leuk om jullie ervaringen te lezen..nog maar kort weg en al zoveel te zien en meegemaakt! echt geweldig kijk al uit naar jullie volgende blog..
geniet er van
veel liefs en dikke kussen
De 1ste trip zit er bijna op, op naar de volgende, we w8ten met smart op de 1ste foto's hopelijk lukt et in San Fran-ciscooooooo, tis super meiden wat jullie al allemaal hebben gezien en meegemaakt, blijf vooral genieten,
veel liefs groetjes XX pa en ma (rudi en sas)
Hebben hier erg genoten van jullie
reisverslagen.
Staan hier ook in de startblokken voor England.
Veel plezier en genieten van jullie verdere trips.
Liefs en groetjes XXX
dat klinkt helemaal té gek! Ik wil ook :)
Geniet er lekker van. Fietsje huren straks en over de golden bridge fietsen!
Geniet er van.
Dikke kus,
Kim.
Nou vele groetjes van ons allemaal tot later.
Pa en Ma.
als ik eerlijk ben he, ben ik al een beetje jaloers op jullie, jullie maken veel meer mee en zien veel meer dan ik. ik hoop dat jullie weer een goede vlucht hebben gehad, jullie zijn weer voor een paar dagen gesetteld, lekker hoor. nou veel plezier in san fransiscoo..... go with the flow... have fun ladíes.
dikke kus van jetje
Vele groetjes van Tonny & Carla
Hoe is het in san fran?dat zal ook wel lukken denk ik.Hier alles oke hoor nog heel veel plezier en geniet van elk moment van de dag.
heel veel groetjes en dikke kus de haneghempjes
Wauw ik ben echt een ietsiepietsie jaloers;).. lijkt me heerlijk om in het zonnige Californië te zitten..New york klonk ook heel vet maar San francisco lijkt me super! Veel plezier ennemm tot snel..xx