If your gooooooing... to San Franciscooooooo!

24 september 2009 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten


Heee iedereen!
Het werd wel weer eens tijd voor een update vanuit de zonnige VS! Hebben de afgelopen week weer genoeg meegemaakt!
Allereerst: Atlantic City was super!! We hadden een motelletje geboekt, lekker luxe ;) Was voor dezelfde prijs als een hostel dus we wisten het wel haha! Super! We hadden 2 tweepersoonsbedden, een heerlijke douche, alles voor onszelf.. Alleen dat was al fantastisch! De eerste dag in Atlantic City dus voornamelijk genoten van onze luxe kamer, een supergrote pizza gegeten en lekker met een biertje voor de TV gehangen.. heerlijk! De tweede dag was het droog, maar fris winderig weer.. zijn we over de boulevard gelopen.. Echt een grote toeristische bedoeling, maar hardstikke gezellig! Verschillende thema's over heel de boulevard, zoals Het Wilde Westen, Het Verre Oosten.. en overal Casino's (Nee, we hebben geen gokje gewaagd, vonden we nog niet nodig!) .. Die dag in de Irish Pub gegeten, beetje rare geur daar maar het eten was prima! En 's avonds op het strand gezeten en gerelaxed..
De laatste dag in Atlantic City was een stranddag, hebben heeeerlijk een paar uur gerelaxed op het strand, onze eerste stranddag! ;) Een paar uur later vertrok de bus naar NY weeral, dus zat onze trip er jammergenoeg al weer op!
Laatste dag in het hostel in NY hebben we nog 2 leuke jongens uit Litouwen ontmoet, kwamen net van LA en San Francisco vandaan dus konden ons nog wat leuke tips geven.. Gezellige avond gehad, biertje erbij chillen op de hostelkamer.. was nice! Jammer dat we ze de volgende dag al moesten verlaten!
Maaaaaaaaar... we gingen naar San Francisco! Het inchecken, door de doane en heel de vliegveldbubs ging weer als een speer.. beetje oncomfortabele vlucht, stoeltjes zaten niet zo lekker, maar jaaa! 6u later kwamen we in zonnig San Fransisco aan, en gelijk konden we het verschil met NY al merken.. wat een andere sfeer! Zowiezo zag het landschap er ook veel mooier uit: Niet overal blokken beton uit de grond, maar meer bergen, groen en kleurrijke huisjes.. top! Het hostel bevalt prima, hangt een beeeeeetje een rare geur, maarja het heet ook het Amsterdam Hostel, misschien dat het daar iets mee te maken heeft ;) Acchh, het is goedkoop, dus we zeuren niet! Elke dag wafels en pannenkoeken als ontbijt, ware luxe! We hebben een leuke Duitse roomie (die overigens GEEN pannenkoeken kan bakken.. BAH! Maar dat terzijde ;)) en de mensen in het hostel zijn ook gezelliger dan in NY, dus helemaal te gek hier!
San Fransisco is een superstad.. je zal het wel zien aan de foto's (komen vanavond via Laptop van een roomie op de site hoop ik..).. Het is echt moooi, hele leuke straatjes en huisjes, heel gezellig!
Hebben al veel gezien: De beroemde Cable Cars waar we elke dag mee rijden, Fishermans Wharf (leuke pier waar ook op 1 pier allemaal zeeleeuwen zitten, superlieve beesten!), Golden Gate Bridge (was super! De hele tocht ernaartoe zat de brug verstopt onder de mist.. na 2u ploeteren kwamen we boven en opeens verdween alle mist en konden we genieten van een prachtig uitzicht op een adembenemend mooie brug, fantastische dag!) .. en vandaag zijn we naar Alcatraz Island geweest, wat iedereen wel kent: de beruchte gevangenis van 50 jaar geleden.. superindrukwekkend om daar rond te lopen.. De meeste cellen zijn opgeknapt en dienen als museumstuk, maar er zijn ook nog gedeeltes die nog authentiek zijn, sprak mij het meeste aan..
Kortom: Het is fantastischh!!!!!! :D

Hopelijk vanavond nog wat foto's voor jullie, even slijmen tegen onze kamergenoot, maar met onze vrouwelijke charmes moet dat vast goedkomen! ;)
Tot snel weer lieve iedereen! Kussjessss van ons!

Foto’s

16 Reacties

  1. Manon:
    24 september 2009
    Heee vrouwwieeess! :D

    Goed om weer wat te horen van jullie! :D En nog beter, dat het allemaal ook zo geweldig is! :P :) Dat is natuurlijk het belangrijkste! Ik ben echt zwaaaaaar benieuwd naar foto's dus verleid die roomie maar een beeetje ;) En snel! :P Ik vind het echt ongelooflijk hoe jullie telkens weer allemaal mooie dingen zien, en geluk hebben met de dingen die je wil en gaat zien.. :) Kortom: it is meant to be!! :D
    Ik ga niet elke keer afsluiten met "geniet ervan" want ik lees dat jullie dat vollop doen .. ;)

    Love youuu!! :D
    Xx,
    Manon
  2. manon en broerrr:
    24 september 2009
    heee damess!!!

    wow wat klinkt dat super!! en hoe jaloers maken jullie me nu ik hier weer net opt werk zit...
    geniet er maar lekker van daaro!!!

    greetz XX
    Stefan
  3. moeke sas!!!!!:
    24 september 2009
    hai meisies

    Goed te lezen dat alles goed gaat met jullie, en al heel veel gezien hebben, maaaare wat hebben jullie met die vreemde luchtjes hahah. Zijn nu wel heel benieuwd naar de plaatjes....., nou meiden geniet ervan, we denken aan jullie, liefs en dikke kusss
  4. adrie en mia:
    24 september 2009
    hallo meisjes goed om te lezen dat het goed met jullie gaat en dat je het naar je zin hebben en al zo veel gezien super we zijn ook heel benieuwd naar jullie fotos zien we ook wat jullie allemaal gezien hebben nou nog fijn dagen in s-f en we wachten weer af groetjes xxxxxadrie-mia pa-ma
  5. de haneghempjes:
    24 september 2009
    nou nou dames dat was weer een heel verhaal het klinkt heel mooi ben wel beetje jaloers ben benieuwd naar de foto's de groeten de haneghempjes xxxx
  6. oma Dyna:
    24 september 2009
    Ha die dames ! Wat genieten jullie toch, maar dat had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht. Lekker weer in het zonnetje./Hier een praatje, daar een "talkie". 't Kan maar zo. Ook ik ben benieuwd naar de foto's. Ik zal ze in een map onderbrengen, dan kan ik ze nogeens bekijken. Fijn weeer wat van jullie te horen. Veel liefs van Oma Dyna.
  7. A Hamelijnck Broekhoven:
    24 september 2009
    Hoi meisjes,
    Wat leuk dat jullie zo genieten. Je kunt dus nu al zeggen dat het een succes is dat je dit gedaan heb in je leven. Verheug me weer op jullie volgende verslag. Geniet verder, dikke kus van Annemieke
  8. Marjon:
    24 september 2009
    Heeeeeey meiden,

    Ik lees dat jullie het super naar jullie zin hebben!! wow, wat vet allemaal! Ben benieuwd naar de foto's!!!!! Veel plezier meiden!xx
  9. Michiel en Anne:
    24 september 2009
    weer genoten van het verhaal!!! hopelijk zien we snel de foto's..
    fijn om te horen dat het daar allemaal goed gaat.
    hou ons op de hoogte he!
    dikke kussen
  10. jessica& michel demian& jason:
    24 september 2009
    hey rose en kimmie,

    geweldig leuk verhaal zat er helemaal in.....
    leuk dat jullie zulke mooie dingen zien.
    en tis te hopen dat judder weer nieuw jongens tegen komen, extra body quards is nooit we he, en voor de gezellig heid natuurlijk he vasseff!

    we wachten weer verder af wat het volgende verhaal zal zijn. werkt wel fantastische zo, zo'n reis site, complimenten voor manon en kim en roos!

    groetelsssss jes! en dikke kleffe kussen van demian en jason
  11. de buurtjes:
    24 september 2009
    Jullie schrijven wel heel leuk hoor,we genieten mee,en zeker met die cable cars...'t lijkt wel de normaalste zaak van de wereld,is goed dat jullie zo relaxed zijn,geniet er van,wij genieten stiekum mee...
    Grtjs,de (feest-)buurtjesss...jeja...die van de roze frisbee Rose ;-)
  12. peet:
    25 september 2009
    Jaaa Roos.. Nou mooi verhaal hoor, jullie hebben het prima naar je zin zo te zien!! Zelf gisteren in Sydney geland, een reis van 23,5 uur achter de rug, maar alles prima!! Wanneer land je nog in Syney?

    xx peet
  13. Kim (F):
    25 september 2009
    Hey meiden van 't goeie leven!
    Leuk weer zo'n update! Vroeg me al af waar jullie waren. Klinkt echt super zeg, zucht ... Had toch beter in je rugzak gekropen Roos! ;)
    Hebben jullie nu helemaal geen gokje gewaagd? Het "zakgeld" een beetje proberen verdubbelen ofzo :)

    Hier gaat alles z'n gangetje. Hebben deze week wel mooie dagen, met lekker zonnetje dus dat is niet verkeerd. Er zijn (voor zo ver ik weet) nog geen nieuwe leuke roddels, maar anders worden deze uiteraard gelijk even doorgemaild ;)

    Tot horens en ik hou de site in de gaten voor foto's!

    Have fun!
    Liefs & een dikke kus,
    Kim.
  14. Anna:
    25 september 2009
    Wat een mooi verhaal weer! Volgens mij zien jullie daar zoveel dat het niet eens op te schrijven valt. Het lijkt nu al alsof jullie 6 weken weg zijn als je alles leest :P
    En heerlijk nuchter verhaal, gewoon leuk om te lezen!
    Vermaakse! Liefs Anna

    p.s Is die verleidingsactie niet gelukt?? Zie geen foto's :O :P
  15. joyce:
    26 september 2009
    hey meiden in san fransisco!!!
    heb net weer ff judder verhaal gelezen echt super leuk wat judder allemaal meemaken en allemaal al gezien hebben!! heb net de foto's ook gezien het ziet er heel gezellig uit wo met judder tweeen!! en ik dacht al waar blijven de leuke kerels in het verhaal maar daar kwamen ze wo ja als je er nu geen tegen komt dan weet ik t oek nie meer hahha gelukkig is het weer nu ook een beetje beter!! het is vandaag hier ook mooi weer dus ik ga nog ff in de tuin lekker liggen zonnen en nee die is nog laaaaaaaaaaaang nie af hahha
    nou heel veel groetjes
    en dikke kussen
    joyce en mayckel!!
  16. Karen:
    26 september 2009
    Heyla!
    Jee dat klinkt echt super allemaal. Ik mis Amerika best wel al helemaal wanneer ik het zo weer lees. Mijn tante heeft heel lang in SF gewoond. Is ook een mooie stad!
    Ik ben wel een beetje een debiel, van Gwen krijg ik steeds mailtjes als ze iets nieuws had geschreven maar van jou niet, dus ik maar wachten. Ik dacht die heeft het zo naar de zin, heeft geen tijd voor blog! haha Maar na je mailtje heb ik hem gevonden :) bedankt voo rhet mailtje trouwens, heel schattig :) Coldplay was fantastisch. Halverwege kwamen ze halverwege het publiek en daar stonden wij 10 m vanaf!!!! SUPER!!! Beetje jammer alleen dat we Soof niet konden vinden.
    Ik heb het super druk in Maastricht. School en sociaal ook! Is wel gezellig, maar ben constant moe haha. Ik ben eigenlijk niet meer thuis geweest sinds die avond bij Gwen dus ik ben langer van huis dan jij haha. Maar ik mag volgend weekend natuurlijk wel weer.
    Nou genoeg over mij, ik ga nu goed bijhouden welke advonturen jij beleeft over de wereld. Geniet ervan, je verdient het en dit is jouw tijd!!
    Kusjes, Karen