If your gooooooing... to San Franciscooooooo!
24 september 2009 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten
Heee iedereen!
Het werd wel weer eens tijd voor een update vanuit de zonnige VS! Hebben de afgelopen week weer genoeg meegemaakt!
Allereerst: Atlantic City was super!! We hadden een motelletje geboekt, lekker luxe ;) Was voor dezelfde prijs als een hostel dus we wisten het wel haha! Super! We hadden 2 tweepersoonsbedden, een heerlijke douche, alles voor onszelf.. Alleen dat was al fantastisch! De eerste dag in Atlantic City dus voornamelijk genoten van onze luxe kamer, een supergrote pizza gegeten en lekker met een biertje voor de TV gehangen.. heerlijk! De tweede dag was het droog, maar fris winderig weer.. zijn we over de boulevard gelopen.. Echt een grote toeristische bedoeling, maar hardstikke gezellig! Verschillende thema's over heel de boulevard, zoals Het Wilde Westen, Het Verre Oosten.. en overal Casino's (Nee, we hebben geen gokje gewaagd, vonden we nog niet nodig!) .. Die dag in de Irish Pub gegeten, beetje rare geur daar maar het eten was prima! En 's avonds op het strand gezeten en gerelaxed..
De laatste dag in Atlantic City was een stranddag, hebben heeeerlijk een paar uur gerelaxed op het strand, onze eerste stranddag! ;) Een paar uur later vertrok de bus naar NY weeral, dus zat onze trip er jammergenoeg al weer op!
Laatste dag in het hostel in NY hebben we nog 2 leuke jongens uit Litouwen ontmoet, kwamen net van LA en San Francisco vandaan dus konden ons nog wat leuke tips geven.. Gezellige avond gehad, biertje erbij chillen op de hostelkamer.. was nice! Jammer dat we ze de volgende dag al moesten verlaten!
Maaaaaaaaar... we gingen naar San Francisco! Het inchecken, door de doane en heel de vliegveldbubs ging weer als een speer.. beetje oncomfortabele vlucht, stoeltjes zaten niet zo lekker, maar jaaa! 6u later kwamen we in zonnig San Fransisco aan, en gelijk konden we het verschil met NY al merken.. wat een andere sfeer! Zowiezo zag het landschap er ook veel mooier uit: Niet overal blokken beton uit de grond, maar meer bergen, groen en kleurrijke huisjes.. top! Het hostel bevalt prima, hangt een beeeeeetje een rare geur, maarja het heet ook het Amsterdam Hostel, misschien dat het daar iets mee te maken heeft ;) Acchh, het is goedkoop, dus we zeuren niet! Elke dag wafels en pannenkoeken als ontbijt, ware luxe! We hebben een leuke Duitse roomie (die overigens GEEN pannenkoeken kan bakken.. BAH! Maar dat terzijde ;)) en de mensen in het hostel zijn ook gezelliger dan in NY, dus helemaal te gek hier!
San Fransisco is een superstad.. je zal het wel zien aan de foto's (komen vanavond via Laptop van een roomie op de site hoop ik..).. Het is echt moooi, hele leuke straatjes en huisjes, heel gezellig!
Hebben al veel gezien: De beroemde Cable Cars waar we elke dag mee rijden, Fishermans Wharf (leuke pier waar ook op 1 pier allemaal zeeleeuwen zitten, superlieve beesten!), Golden Gate Bridge (was super! De hele tocht ernaartoe zat de brug verstopt onder de mist.. na 2u ploeteren kwamen we boven en opeens verdween alle mist en konden we genieten van een prachtig uitzicht op een adembenemend mooie brug, fantastische dag!) .. en vandaag zijn we naar Alcatraz Island geweest, wat iedereen wel kent: de beruchte gevangenis van 50 jaar geleden.. superindrukwekkend om daar rond te lopen.. De meeste cellen zijn opgeknapt en dienen als museumstuk, maar er zijn ook nog gedeeltes die nog authentiek zijn, sprak mij het meeste aan..
Kortom: Het is fantastischh!!!!!! :D
Hopelijk vanavond nog wat foto's voor jullie, even slijmen tegen onze kamergenoot, maar met onze vrouwelijke charmes moet dat vast goedkomen! ;)
Tot snel weer lieve iedereen! Kussjessss van ons!

Goed om weer wat te horen van jullie! :D En nog beter, dat het allemaal ook zo geweldig is! :P :) Dat is natuurlijk het belangrijkste! Ik ben echt zwaaaaaar benieuwd naar foto's dus verleid die roomie maar een beeetje ;) En snel! :P Ik vind het echt ongelooflijk hoe jullie telkens weer allemaal mooie dingen zien, en geluk hebben met de dingen die je wil en gaat zien.. :) Kortom: it is meant to be!! :D
Ik ga niet elke keer afsluiten met "geniet ervan" want ik lees dat jullie dat vollop doen .. ;)
Love youuu!! :D
Xx,
Manon
wow wat klinkt dat super!! en hoe jaloers maken jullie me nu ik hier weer net opt werk zit...
geniet er maar lekker van daaro!!!
greetz XX
Stefan
Goed te lezen dat alles goed gaat met jullie, en al heel veel gezien hebben, maaaare wat hebben jullie met die vreemde luchtjes hahah. Zijn nu wel heel benieuwd naar de plaatjes....., nou meiden geniet ervan, we denken aan jullie, liefs en dikke kusss
Wat leuk dat jullie zo genieten. Je kunt dus nu al zeggen dat het een succes is dat je dit gedaan heb in je leven. Verheug me weer op jullie volgende verslag. Geniet verder, dikke kus van Annemieke
Ik lees dat jullie het super naar jullie zin hebben!! wow, wat vet allemaal! Ben benieuwd naar de foto's!!!!! Veel plezier meiden!xx
fijn om te horen dat het daar allemaal goed gaat.
hou ons op de hoogte he!
dikke kussen
geweldig leuk verhaal zat er helemaal in.....
leuk dat jullie zulke mooie dingen zien.
en tis te hopen dat judder weer nieuw jongens tegen komen, extra body quards is nooit we he, en voor de gezellig heid natuurlijk he vasseff!
we wachten weer verder af wat het volgende verhaal zal zijn. werkt wel fantastische zo, zo'n reis site, complimenten voor manon en kim en roos!
groetelsssss jes! en dikke kleffe kussen van demian en jason
Grtjs,de (feest-)buurtjesss...jeja...die van de roze frisbee Rose ;-)
xx peet
Leuk weer zo'n update! Vroeg me al af waar jullie waren. Klinkt echt super zeg, zucht ... Had toch beter in je rugzak gekropen Roos! ;)
Hebben jullie nu helemaal geen gokje gewaagd? Het "zakgeld" een beetje proberen verdubbelen ofzo :)
Hier gaat alles z'n gangetje. Hebben deze week wel mooie dagen, met lekker zonnetje dus dat is niet verkeerd. Er zijn (voor zo ver ik weet) nog geen nieuwe leuke roddels, maar anders worden deze uiteraard gelijk even doorgemaild ;)
Tot horens en ik hou de site in de gaten voor foto's!
Have fun!
Liefs & een dikke kus,
Kim.
En heerlijk nuchter verhaal, gewoon leuk om te lezen!
Vermaakse! Liefs Anna
p.s Is die verleidingsactie niet gelukt?? Zie geen foto's :O :P
heb net weer ff judder verhaal gelezen echt super leuk wat judder allemaal meemaken en allemaal al gezien hebben!! heb net de foto's ook gezien het ziet er heel gezellig uit wo met judder tweeen!! en ik dacht al waar blijven de leuke kerels in het verhaal maar daar kwamen ze wo ja als je er nu geen tegen komt dan weet ik t oek nie meer hahha gelukkig is het weer nu ook een beetje beter!! het is vandaag hier ook mooi weer dus ik ga nog ff in de tuin lekker liggen zonnen en nee die is nog laaaaaaaaaaaang nie af hahha
nou heel veel groetjes
en dikke kussen
joyce en mayckel!!
Jee dat klinkt echt super allemaal. Ik mis Amerika best wel al helemaal wanneer ik het zo weer lees. Mijn tante heeft heel lang in SF gewoond. Is ook een mooie stad!
Ik ben wel een beetje een debiel, van Gwen krijg ik steeds mailtjes als ze iets nieuws had geschreven maar van jou niet, dus ik maar wachten. Ik dacht die heeft het zo naar de zin, heeft geen tijd voor blog! haha Maar na je mailtje heb ik hem gevonden :) bedankt voo rhet mailtje trouwens, heel schattig :) Coldplay was fantastisch. Halverwege kwamen ze halverwege het publiek en daar stonden wij 10 m vanaf!!!! SUPER!!! Beetje jammer alleen dat we Soof niet konden vinden.
Ik heb het super druk in Maastricht. School en sociaal ook! Is wel gezellig, maar ben constant moe haha. Ik ben eigenlijk niet meer thuis geweest sinds die avond bij Gwen dus ik ben langer van huis dan jij haha. Maar ik mag volgend weekend natuurlijk wel weer.
Nou genoeg over mij, ik ga nu goed bijhouden welke advonturen jij beleeft over de wereld. Geniet ervan, je verdient het en dit is jouw tijd!!
Kusjes, Karen