Reacties

Reacties 51 - 100 van 233

Naam Reactie Datum
Marianne en Naomi Meisjes, meisjes wat een prachtige foto`s en weer… 17 nov. '09
moeke sas!!!!! Normaal stuurt Mams Sas een berichtje namens ons beiden,… 17 nov. '09
oma Dyna Poe, Poe, ik heb de foto's eens zitten te bekijken.… 17 nov. '09
Tonny & Carla He meiden fantastische foto'en jullie krijgen… 17 nov. '09
Anna Dit was toch niet jullie bus he? :P 17 nov. '09
de haneghempjes Ha de meisjes indat mooie australie wat een mooi verhaal… 17 nov. '09
de buurtjes Hola, Hebben verhaal Australië en foto's gelezen… 17 nov. '09
natascha wow , meiden wat een verhaal!!! super joh zit echt… 17 nov. '09
oma Dyna Alle mensen. Wat een verslag!!We kunnen helemaal meeleven.… 17 nov. '09
moeke sas!!!!! hai hai meisjes, Ja wat moeten we hier nog op zeggen,… 17 nov. '09
adrie en mia hallo meisjes wat is dat allemaal fantastisch wat… 17 nov. '09
Marjon Heeey Meiden, Wow wow wow, wat een leuk verhaal weer!… 17 nov. '09
Karen Hey Meiden! Leuke verhalen! Fijn om iets te horen… 16 nov. '09
de haneghempjes Haaai roos en kim wat een belevenissen weer en dat… 16 nov. '09
jessica& michel demian& jason hey roosje mijn roosje... wat een gave camper hahaha… 15 nov. '09
Sanne Weemaes Hoi Rosita! Ik heb vandaag even al jullie verhalen+foto's… 12 nov. '09
moeke sas!!!!! hai hai meiden, Geweldig die camper van jullie, fantastisch,… 11 nov. '09
joyce hey meiden!! hoe is het daar met jullie? haha jullie… 11 nov. '09
moeke sas!!!!! hai hai meiden, Wat een leuke camper zeg haha, fantastisch.… 11 nov. '09
Sophie P Hoii!! En? Is het nog gelukt om jullie enorm grote… 11 nov. '09
Josine wat super gaaf wat jullie allemaal doen en wat er… 10 nov. '09
oma Dyna Hiep hoy, mijn printer doet het weer, dus kan ik de… 9 nov. '09
Lilian Wederom een leuk verhaal en ja, de jaloezie is zeker… 9 nov. '09
Manon Zussjeee + Rosee! :D Eindelijk even een reactie van… 9 nov. '09
frank en hannelore HALLO MEIDEN ER IS IETS NIET GOED GEGAAN MAAR WE DOEN… 8 nov. '09
frank en hannelore GOED 8 nov. '09
frank en hannelore HALLO MEIDEN HEEL LEUK OM JULLIE VERHAAL TE LEZEN… 8 nov. '09
Chrissie He girls.... Leuk te lezen dat het allemaal weer helemaal… 7 nov. '09
oma Dyna Hoyyyy Hollanders, Wat is iedereen toch Austr. aan… 5 nov. '09
Jur Heyyyy Klinkt heel cool allemaal, you will love Melbourne!!!!… 5 nov. '09
manon en broerrr meiden!! wat een geweldig verhaal weer!! en wat een… 4 nov. '09
moeke sas!!!!! wowwwwww, wat een leuke en mooie foto's, twee… 4 nov. '09
moeke sas!!!!! wowwwwwww, prachtig meiden, wat een fotoos. twee zonnetjes… 4 nov. '09
moeke sas!!!!! hai hai meiden, Wat klinkt het weer fantastisch, heerlijk… 4 nov. '09
nicole Wat geweldig hebben jullie het in Australie!!! Mijn… 4 nov. '09
adrie en mia hallo meisjes weer heel wat om te lezen en wat gaan… 4 nov. '09
bep en fred hoi kim lees regelmatig jullie reis verslagen .leuk… 2 nov. '09
tantank Heee Meiden, Whow wat maken jullie allemaal leuke… 1 nov. '09
oma Dyna Hallo ladies, Al aangekomen in Australië? Daar keken… 1 nov. '09
frank en hannelore hallo meisjes ik verveel me want het is hier rotweer… 1 nov. '09
de buurtjes Hallo globetrotters, wat een avonturen hé, leuk hoor,… 31 okt. '09
Opa en Oma Hallo Kimmieee en Roosje Wat hebben we weer genoten… 31 okt. '09
suus en adri blok hoi meiden (nu ken ik kim ook) jullie zien er nog… 31 okt. '09
frank en hannelore 29 oktober 2009 Hallo meiden We hebben jullie verhaal… 29 okt. '09
Serge en Hennievon Wenz Hi Rosita en kim' We hebben jullie reisverslagen… 29 okt. '09
Karen Heyla, Ik had al een tijdje niet gekeken naar je blog,… 28 okt. '09
jessica& michel demian& jason hoi roosje en kim, wat een beleving hebben jullie… 27 okt. '09
Marianne en Naomi Hoi Meisjes, Naomi kwam thuis dat je een heeeeeeeel… 27 okt. '09
oma Dyna Dag bergbeklimmers. Wat ben ik blij dat ik achter… 27 okt. '09
adrie en mia Hallo meisjes wat een mooi verhaal weer en dat je… 27 okt. '09

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »