Reacties
Reacties 51 - 100 van 233
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marianne en Naomi | Meisjes, meisjes wat een prachtige foto`s en weer… | 17 nov. '09 |
| moeke sas!!!!! | Normaal stuurt Mams Sas een berichtje namens ons beiden,… | 17 nov. '09 |
| oma Dyna | Poe, Poe, ik heb de foto's eens zitten te bekijken.… | 17 nov. '09 |
| Tonny & Carla | He meiden fantastische foto'en jullie krijgen… | 17 nov. '09 |
| Anna | Dit was toch niet jullie bus he? :P | 17 nov. '09 |
| de haneghempjes | Ha de meisjes indat mooie australie wat een mooi verhaal… | 17 nov. '09 |
| de buurtjes | Hola, Hebben verhaal Australië en foto's gelezen… | 17 nov. '09 |
| natascha | wow , meiden wat een verhaal!!! super joh zit echt… | 17 nov. '09 |
| oma Dyna | Alle mensen. Wat een verslag!!We kunnen helemaal meeleven.… | 17 nov. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai hai meisjes, Ja wat moeten we hier nog op zeggen,… | 17 nov. '09 |
| adrie en mia | hallo meisjes wat is dat allemaal fantastisch wat… | 17 nov. '09 |
| Marjon | Heeey Meiden, Wow wow wow, wat een leuk verhaal weer!… | 17 nov. '09 |
| Karen | Hey Meiden! Leuke verhalen! Fijn om iets te horen… | 16 nov. '09 |
| de haneghempjes | Haaai roos en kim wat een belevenissen weer en dat… | 16 nov. '09 |
| jessica& michel demian& jason | hey roosje mijn roosje... wat een gave camper hahaha… | 15 nov. '09 |
| Sanne Weemaes | Hoi Rosita! Ik heb vandaag even al jullie verhalen+foto's… | 12 nov. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai hai meiden, Geweldig die camper van jullie, fantastisch,… | 11 nov. '09 |
| joyce | hey meiden!! hoe is het daar met jullie? haha jullie… | 11 nov. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai hai meiden, Wat een leuke camper zeg haha, fantastisch.… | 11 nov. '09 |
| Sophie P | Hoii!! En? Is het nog gelukt om jullie enorm grote… | 11 nov. '09 |
| Josine | wat super gaaf wat jullie allemaal doen en wat er… | 10 nov. '09 |
| oma Dyna | Hiep hoy, mijn printer doet het weer, dus kan ik de… | 9 nov. '09 |
| Lilian | Wederom een leuk verhaal en ja, de jaloezie is zeker… | 9 nov. '09 |
| Manon | Zussjeee + Rosee! :D Eindelijk even een reactie van… | 9 nov. '09 |
| frank en hannelore | HALLO MEIDEN ER IS IETS NIET GOED GEGAAN MAAR WE DOEN… | 8 nov. '09 |
| frank en hannelore | GOED | 8 nov. '09 |
| frank en hannelore | HALLO MEIDEN HEEL LEUK OM JULLIE VERHAAL TE LEZEN… | 8 nov. '09 |
| Chrissie | He girls.... Leuk te lezen dat het allemaal weer helemaal… | 7 nov. '09 |
| oma Dyna | Hoyyyy Hollanders, Wat is iedereen toch Austr. aan… | 5 nov. '09 |
| Jur | Heyyyy Klinkt heel cool allemaal, you will love Melbourne!!!!… | 5 nov. '09 |
| manon en broerrr | meiden!! wat een geweldig verhaal weer!! en wat een… | 4 nov. '09 |
| moeke sas!!!!! | wowwwwww, wat een leuke en mooie foto's, twee… | 4 nov. '09 |
| moeke sas!!!!! | wowwwwwww, prachtig meiden, wat een fotoos. twee zonnetjes… | 4 nov. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai hai meiden, Wat klinkt het weer fantastisch, heerlijk… | 4 nov. '09 |
| nicole | Wat geweldig hebben jullie het in Australie!!! Mijn… | 4 nov. '09 |
| adrie en mia | hallo meisjes weer heel wat om te lezen en wat gaan… | 4 nov. '09 |
| bep en fred | hoi kim lees regelmatig jullie reis verslagen .leuk… | 2 nov. '09 |
| tantank | Heee Meiden, Whow wat maken jullie allemaal leuke… | 1 nov. '09 |
| oma Dyna | Hallo ladies, Al aangekomen in Australië? Daar keken… | 1 nov. '09 |
| frank en hannelore | hallo meisjes ik verveel me want het is hier rotweer… | 1 nov. '09 |
| de buurtjes | Hallo globetrotters, wat een avonturen hé, leuk hoor,… | 31 okt. '09 |
| Opa en Oma | Hallo Kimmieee en Roosje Wat hebben we weer genoten… | 31 okt. '09 |
| suus en adri blok | hoi meiden (nu ken ik kim ook) jullie zien er nog… | 31 okt. '09 |
| frank en hannelore | 29 oktober 2009 Hallo meiden We hebben jullie verhaal… | 29 okt. '09 |
| Serge en Hennievon Wenz | Hi Rosita en kim' We hebben jullie reisverslagen… | 29 okt. '09 |
| Karen | Heyla, Ik had al een tijdje niet gekeken naar je blog,… | 28 okt. '09 |
| jessica& michel demian& jason | hoi roosje en kim, wat een beleving hebben jullie… | 27 okt. '09 |
| Marianne en Naomi | Hoi Meisjes, Naomi kwam thuis dat je een heeeeeeeel… | 27 okt. '09 |
| oma Dyna | Dag bergbeklimmers. Wat ben ik blij dat ik achter… | 27 okt. '09 |
| adrie en mia | Hallo meisjes wat een mooi verhaal weer en dat je… | 27 okt. '09 |
