Reacties
Reacties 201 - 233 van 233
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| moeke sas!!!!! | hai meissies De 1ste trip zit er bijna op, op naar… | 17 sep. '09 |
| adrie en mia | hoi meisjes er zit er weer al een week op het gaat… | 17 sep. '09 |
| Michiel en Anne | Hey Meiden, leuk om jullie ervaringen te lezen..nog… | 17 sep. '09 |
| Boekie | Ha meiden, super om te lezen dat het jullie zo bevalt… | 17 sep. '09 |
| Lienke en Nicole | Hey, Echt super vet wat jullie allemaal beleven!!!… | 17 sep. '09 |
| Chrissie | He girls.... Weer een geweldig verhaal om te lezen,… | 17 sep. '09 |
| oma Dyna | Helloow meissies. Leuk weer wat van jullie te lezen,… | 17 sep. '09 |
| Manon | Liefsteee zusje en Rossee :D Wat een geweldig verhaal… | 17 sep. '09 |
| Anna | Haaii! Ik maar denken waar blijven die berichten..… | 16 sep. '09 |
| Sophie P | Hoi Meiden!! Wat klinkt het allemaal super gaaf zeg… | 16 sep. '09 |
| Deborah | woow echt gaaf wat jullie allemaal meemaken! jullie… | 16 sep. '09 |
| adrie en mia | hoi roos en kim jullie hebben het goed naar jullie… | 16 sep. '09 |
| Jur | Hey Kimmie & Rosita Merk wel dat jullie het goed… | 16 sep. '09 |
| Marianne en Naomi | Hoi meisies, Leuk te lezen dat het goed met jullie… | 15 sep. '09 |
| bep en fred | hoi kim goed te lezen dat je goed bent aangekomen… | 15 sep. '09 |
| jessica& michel demian& jason | hoi hoi roos en kim, wat leuk om te lezen wat jullie… | 14 sep. '09 |
| de buurtjes | Leutig te horen dat jullie een fantastische start… | 14 sep. '09 |
| Stefanie | Hey Rose! Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!… | 14 sep. '09 |
| adrie en mia | hallo meiden leuk om een bericht van jullie te lezen… | 14 sep. '09 |
| Esther | Heey Kimmie en Rose! Klinkt super allemaal! Geniet… | 13 sep. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai hai meissies Zoals je ziet zijn wij weer thuis… | 13 sep. '09 |
| Marjon | Heeey Kimmie, Je bent er pas net en het klinkt nu… | 13 sep. '09 |
| Maaike | Hey Kimmie!!! Zo te horen (lezen) is het allemaal… | 12 sep. '09 |
| manon en broerrr | heee zusss kimmiiiee!!!! het klinkt allemaal super… | 12 sep. '09 |
| joyce | hey kim en roos!! heb net jullie verhaal gelezen zo… | 12 sep. '09 |
| Ilse | Lieeff Kimmeldingetje!! :D Wat een hoop namen in je… | 12 sep. '09 |
| Deborah | eey meis, wow klinkt als een goed begin van een mooie… | 12 sep. '09 |
| oma Dyna | ha.die Kim! Zo te lezen gaat het goed. Hard bezig… | 12 sep. '09 |
| Sophie P | Kimmiee!! Zo te lezen gaat het super goed met je en… | 11 sep. '09 |
| oma Dyna | Hallo Kim, 't was gezellig gistermiddag hè?… | 7 sep. '09 |
| nicole | hey kim, veel reisplezier:) en geniet ervan! xxx uit… | 4 sep. '09 |
| Deborah | eeey meis, wow wat gaat de tijd toch snel, kan me… | 3 sep. '09 |
| Manon | Zussjee en Roseee!! :D Dit weekend wordt er natuurlijk… | 3 sep. '09 |
