Reacties

Reacties 201 - 233 van 233

Naam Reactie Datum
moeke sas!!!!! hai meissies De 1ste trip zit er bijna op, op naar… 17 sep. '09
adrie en mia hoi meisjes er zit er weer al een week op het gaat… 17 sep. '09
Michiel en Anne Hey Meiden, leuk om jullie ervaringen te lezen..nog… 17 sep. '09
Boekie Ha meiden, super om te lezen dat het jullie zo bevalt… 17 sep. '09
Lienke en Nicole Hey, Echt super vet wat jullie allemaal beleven!!!… 17 sep. '09
Chrissie He girls.... Weer een geweldig verhaal om te lezen,… 17 sep. '09
oma Dyna Helloow meissies. Leuk weer wat van jullie te lezen,… 17 sep. '09
Manon Liefsteee zusje en Rossee :D Wat een geweldig verhaal… 17 sep. '09
Anna Haaii! Ik maar denken waar blijven die berichten..… 16 sep. '09
Sophie P Hoi Meiden!! Wat klinkt het allemaal super gaaf zeg… 16 sep. '09
Deborah woow echt gaaf wat jullie allemaal meemaken! jullie… 16 sep. '09
adrie en mia hoi roos en kim jullie hebben het goed naar jullie… 16 sep. '09
Jur Hey Kimmie & Rosita Merk wel dat jullie het goed… 16 sep. '09
Marianne en Naomi Hoi meisies, Leuk te lezen dat het goed met jullie… 15 sep. '09
bep en fred hoi kim goed te lezen dat je goed bent aangekomen… 15 sep. '09
jessica& michel demian& jason hoi hoi roos en kim, wat leuk om te lezen wat jullie… 14 sep. '09
de buurtjes Leutig te horen dat jullie een fantastische start… 14 sep. '09
Stefanie Hey Rose! Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!… 14 sep. '09
adrie en mia hallo meiden leuk om een bericht van jullie te lezen… 14 sep. '09
Esther Heey Kimmie en Rose! Klinkt super allemaal! Geniet… 13 sep. '09
moeke sas!!!!! hai hai meissies Zoals je ziet zijn wij weer thuis… 13 sep. '09
Marjon Heeey Kimmie, Je bent er pas net en het klinkt nu… 13 sep. '09
Maaike Hey Kimmie!!! Zo te horen (lezen) is het allemaal… 12 sep. '09
manon en broerrr heee zusss kimmiiiee!!!! het klinkt allemaal super… 12 sep. '09
joyce hey kim en roos!! heb net jullie verhaal gelezen zo… 12 sep. '09
Ilse Lieeff Kimmeldingetje!! :D Wat een hoop namen in je… 12 sep. '09
Deborah eey meis, wow klinkt als een goed begin van een mooie… 12 sep. '09
oma Dyna ha.die Kim! Zo te lezen gaat het goed. Hard bezig… 12 sep. '09
Sophie P Kimmiee!! Zo te lezen gaat het super goed met je en… 11 sep. '09
oma Dyna Hallo Kim, 't was gezellig gistermiddag hè?… 7 sep. '09
nicole hey kim, veel reisplezier:) en geniet ervan! xxx uit… 4 sep. '09
Deborah eeey meis, wow wat gaat de tijd toch snel, kan me… 3 sep. '09
Manon Zussjee en Roseee!! :D Dit weekend wordt er natuurlijk… 3 sep. '09

 « Vorige 1 2 3 4 5