Reacties
Reacties 151 - 200 van 233
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| moeke sas!!!!! | hai hai meiden, Weerom een prachtig verhaal en heel… | 3 okt. '09 |
| adrie en mia | Hoi, dames goed om te lezen dat het goed met jullie… | 3 okt. '09 |
| Chrissie | He Dames, goed om te horen dat het zo goed met jullie… | 3 okt. '09 |
| oma Dyna | Zo maar een berichtje tussendoor.Nog even en jullie… | 2 okt. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai meiden, Volgens de berichten vermaken jullie je… | 2 okt. '09 |
| bep en fred | hoi kim ziet er allemaal goed uit nog veeeeel plezier… | 30 sep. '09 |
| Gwendolyn | Jaaa ik heb hem eindelijk bemachtigd, je website ;-)… | 30 sep. '09 |
| Michiel en Anne | helloooo!!! genoten van julile foto's zeg!nu… | 30 sep. '09 |
| Tonny & Carla | He meiden fantastische foto's en zo te zien gaat… | 29 sep. '09 |
| Steef & Eef | Heeeej dames, echt superverhalen zijn het!! En dan… | 29 sep. '09 |
| Anna | Picturetime! I (L) picturetime! Super zeg! Die laatste… | 28 sep. '09 |
| Anna | Alweer..!? ;) | 28 sep. '09 |
| Anna | Hee! Een fontein! ;) | 28 sep. '09 |
| adrie en mia | hallo meisjes wat een mooie fotos jullie stralen gewoon… | 28 sep. '09 |
| Lienke en Nicole | Hey meiden, Echt super leuk om de verhalen te lezen,… | 28 sep. '09 |
| jessica& michel demian& jason | hey hello, party people.... wat zijn het prachtige… | 27 sep. '09 |
| oma Dyna | Voor iemand die zo nu en dan achter de computer wil… | 27 sep. '09 |
| Marianne en Naomi | Whaaaa ja hoor nu snappen we jullie over schrijven… | 27 sep. '09 |
| Sophie P | Meisjes! Wat een super gave foto's zeg :) Echt… | 27 sep. '09 |
| Ilse | Zucht... Lieve meisjes, nu wordt het opeens wel heel… | 27 sep. '09 |
| Chari | Mooie fotos! Helemaal naar de andere kant van de wereld… | 27 sep. '09 |
| Jur | Helemaal met Corrien eens, over die bikini ;) Nice… | 27 sep. '09 |
| corrien | hej meiden. dat ziet er goed uit! en wat stralle jullie........… | 26 sep. '09 |
| Manon | Heee poepers! :D WAT een supermooie en gave foto's!!… | 26 sep. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai meiden, Ge-wel-dig de foto's, we zijn er… | 26 sep. '09 |
| Karen | Heyla! Jee dat klinkt echt super allemaal. Ik mis… | 26 sep. '09 |
| joyce | hey meiden in san fransisco!!! heb net weer ff judder… | 26 sep. '09 |
| Anna | Wat een mooi verhaal weer! Volgens mij zien jullie… | 25 sep. '09 |
| Kim (F) | Hey meiden van 't goeie leven! Leuk weer zo'n… | 25 sep. '09 |
| peet | Jaaa Roos.. Nou mooi verhaal hoor, jullie hebben het… | 25 sep. '09 |
| de buurtjes | Jullie schrijven wel heel leuk hoor,we genieten mee,en… | 24 sep. '09 |
| jessica& michel demian& jason | blijft een mooie maar emotionele foto, dames kan er… | 24 sep. '09 |
| jessica& michel demian& jason | hey rose en kimmie, geweldig leuk verhaal zat er helemaal… | 24 sep. '09 |
| Michiel en Anne | weer genoten van het verhaal!!! hopelijk zien we snel… | 24 sep. '09 |
| Marjon | Heeeeeey meiden, Ik lees dat jullie het super naar… | 24 sep. '09 |
| Esther | Heey dames! Wauw ik ben echt een ietsiepietsie jaloers;)..… | 24 sep. '09 |
| A Hamelijnck Broekhoven | Hoi meisjes, Wat leuk dat jullie zo genieten. Je kunt… | 24 sep. '09 |
| oma Dyna | Ha die dames ! Wat genieten jullie toch, maar dat… | 24 sep. '09 |
| de haneghempjes | nou nou dames dat was weer een heel verhaal het klinkt… | 24 sep. '09 |
| adrie en mia | hallo meisjes goed om te lezen dat het goed met jullie… | 24 sep. '09 |
| moeke sas!!!!! | hai meisies Goed te lezen dat alles goed gaat met… | 24 sep. '09 |
| manon en broerrr | heee damess!!! wow wat klinkt dat super!! en hoe jaloers… | 24 sep. '09 |
| Manon | Heee vrouwwieeess! :D Goed om weer wat te horen van… | 24 sep. '09 |
| de haneghempjes | Hello dames zo te lezen hebben jullie het naar jullie… | 22 sep. '09 |
| Tonny & Carla | Hoi Roos even een berichtje van ons. We zien wel aan… | 21 sep. '09 |
| jessica& michel demian& jason | hey laaaa, girlsss, als ik eerlijk ben he, ben ik… | 20 sep. '09 |
| Chari | Hoiii Dames!!! Hoe gaat het met jullie???? Lekker… | 19 sep. '09 |
| adrie en mia | Hoi meiden goed te horen en te lezen dat het goed… | 18 sep. '09 |
| Kim (F) | Meiden, dat klinkt helemaal té gek! Ik wil ook :)… | 18 sep. '09 |
| Opa en Oma | Hallo globetrotters Hebben hier erg genoten van jullie… | 17 sep. '09 |
